Popularne posty

środa, 16 lipca 2014

Saesenthessis


21x30 cm // 19.06.2014 r. // pastele w kredce, marker, tekturka z bloku technicznego

Pewnego czasu krążąc wokół tematyki wiedźmińskiej, zdecydowałam się na wykonanie jakiegoś tam rysunku. Po namowach siostry narysowałam dla niej Saesenthessis. Jest to smoczyca, którą poznajemy w opowiadaniach Andrzeja Sapkowskiego i której charakter możemy poznać w grze komputerowej: Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.

W sumie to nie wiemy jak wygląda, ani jak się zachowuje, Sapkowski tego nie określił. Lecz CDProjekt w pewien sposób pomogło nam w wyobrażeniu sobie smoka, ale czy tak naprawdę powinna wyglądać Saesenthessis? Jej wygląd leży już raczej w naszej wyobraźni.

Siostra zażyczyła sobie Saesenthessis z wiedźmińskiego bestiariusza, więc ją ma.

Wzorowałam się na obrazku z bestiariusza gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Ta postać Saesenthessis jest własnością CD Projekt RED.

2 komentarze:

  1. Ta piękna Saskia wygląda jakby była cała w futrze. Przynajmniej na mój gust. Ale to raczej dlatego, bo rysunek został wykonany pastelą. Podoba mi się bardzo ten kawałek ramki i cieszę się, że nie zrobiłaś tła
    -H

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Może ten efekt spowodowany jest strzępieniem się tekturki, na której rysowałam? Eksperymentuję trochę z nowymi kredkami i podłożami.

      Usuń