Popularne posty

poniedziałek, 18 listopada 2013

Zimowa Kraina

Obraz namalowany techniką olejną, ale w nietypowy dla mnie sposób. Użyłam szpachelki, choć nieprofesjonalnej i zwykłego noża kuchennego.

Po pierwszym spotkaniu z malarstwem tego typu jestem naprawdę zadowolona i z pewnością będę kontynuować "szpachelkowanie". Tylko kupię, lub zrobię sobie trochę lepszy sprzęt :)

30x40cm // Listopad 2013 // Farby olejne




https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JbRMDD4gh-w - Nie chciałam żeby mój pierwszy obraz tego typu był robiony "na żywioł", dlatego też malowałam razem z p. Wilsonem Bickfordem. Wstawiłam link do wideo, na którym krok po kroku pokazał jak właśnie namalować taki obrazek.

Kolory lekko różnią się od tych w rzeczywistości.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz