Popularne posty

niedziela, 8 grudnia 2013

Prusy

Kurczę, no naprawdę nie wiem co namalowałam... Pewnie sobie myślicie: "ha! ta maluje i nawet nie wie co" i pewnie jeszcze szyderczy uśmieszek maluje się na waszych twarzach.

Nie wiem czy to postać z mangi czy anime... Poratuję się wiedzą wszechwiedzącego "wujka google".

Przeczytałam i napiszę w skrócie, że manga to japoński komiks, a anime to film, animacja czasem na takim komiksie wzorowany.
Dalej nie wiem o co chodzi, ale mniejsza z tym.

30x42cm // 7.12.2013r. // Tusz, akwarele

Od razu zakomunikuję, że malowałam dla koleżanki, od której dostałam obrazek (wykonany w programie graficznym). Pochodzi z serii Axis Powers, jego autorem jest Hidekaz Himaruya. A bohater, którego namaowałam to Prusy.

Oryginał:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz