Popularne posty

sobota, 7 grudnia 2013

Neon i Fiołek

Obrazek namalowałam dla siostry, jako zapłata za mało ważną rzecz. Rany! Znów to zrobiłam! A obiecałam, że już nigdy nic jej nie namaluję D:

Przedstawione są dwie papużki faliste, Neon i Fiołek. Jak domyśleć się można Fiołek, to ta po lewej, a Neon po prawej stronie. Ptaki należą do moich sióstr, ale niestety muszę uściślić tą informację. W trakcie malowania jedna z papużek umarła... Było to bardzo smutne dla całej rodziny.

Neonek odszedł w Sobotę, 31 Października...

A teraz patrząc pod względem artystycznym...

Zawsze muszę coś sknocić, a zwłaszcza wtedy, gdy maluję coś z pamięci. Najbardziej godzi we mnie ta niemoc, kiedy maluję cokolwiek bez pomocy zdjęcia. Jest to dla mnie strasznie męczące i frustrujące, a co najgorsze stanowi granicę nie do przekroczenia. Przez to ie mogę siebie nazywać prawdziwym artystą. 

24x18cm // 3.12.2013r. // Farby olejne

Tło malowałam sama, a ptaki przy pomocy własnego zdjęcia.

1 komentarz: