Popularne posty

sobota, 26 października 2013

Akwarela dla Oliwki

Uważam, że jest to mój prywatny sukces. Nareszcie po wielu latach namalowałam cokolwiek farbą wodną i, co najważniejsze jestem z tego zadowolona.
Mogę nazwać ten obrazek podwójnym prezentem, dla mnie (sukces w malowaniu akwarelą), oraz dla małej Oliwki. Dziewczynka ma sześć lat, wykryto u niej białaczkę. Choroba odebrała wiele, ale marzenia nie. A marzeniem Oliwii jest dostać na urodziny jak najwięcej kartek z życzeniami, więc dlaczego by go nie spełnić? Dlaczego by nie wysłać właśnie takiej kartki?
Akcja ma już swój finał, ponieważ Oliwia urodziny obchodzi 27 Października, ale jeżeli kartka spóźni się o dzień, dwa, lub nawet tydzień to nic wielkiego się nie stanie. Dlatego zamieszczę adres jubilatki:

Oliwia Gandecka
ul. M. C. Skłodowskiej11/26
65-001 Zielona Góra


Jeżeli możecie, wyślijcie kartkę urodzinową. Tak niewielki czyn może spełnić marzenie!


11x16cm // 22.10.2013r. // Akwarele


Wzorowałam się na zdjęciu, które znalazłam na facebooku. Przepraszam, ale nie mogę go znaleźć. Na stronie, którą obserwuję codziennie pojawia się po kilka nowych zdjęć, bardzo trudno to przesiać.

5 komentarzy:

  1. Ja również zrobiłam dla Oliwki kartkę. Ten koń jest wspaniały. Biorąc pod uwagę fakt czym go robiłaś efekt jest powalający. Oliwka będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że Oliwia będzie zadowolona ze wszystkich kartek!

      Usuń
  2. Sprawiając przyjemność jednej osobie, sprawiamy ją również sobie. Nie lubię robić kartek urodzinowych czy też świątecznych. Ale gdy dowiedziałam się o Oliwce, poczułam natchnienie. Mam nadzieję że ty też tak miałaś i jestem przekonana, że pomyślałaś- Musi mi wyjść pięknie.
    Ja to doskonale wiem. I nie próbuj mi wmówić- ale mi nie wyszło, miało być lepiej.
    Ja cię znam i widzę, że bardzo się starałaś, bo przecież to akwarela. Sama mówisz, że jest strasznie trudna.
    Hoirima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to trudna technika, jedyna w swoim rodzaju. Bardzo chciałam żeby wyszło jak najładniej i przełamałam się. Ale najważniejsze jest to, że Oliwia dostanie na urodziny o jedną kartkę więcej :)

      Usuń
    2. I tak samo pomyślało jeszcze kilka osób :)
      Hoirima

      Usuń