Popularne posty

środa, 19 czerwca 2013

Witam




Witam na nowym blogu. Przeprowadziłam (a raczej przeprowadzam) się z bloog.pl. Trochę to potrwa, bo mam parę wpisów do przeniesienia. 
Zastanawiam się czy tylko ja mam dosyć wspomnianej wcześniej platformy blogowej? Reklamy, które ciągle wyskakują nie są zachęcające ani dla mnie, ani dla czytelników. Dodatkowo niedawno wprowadzono modernizację menu głównego, czy jak ktoś woli – panelu sterowania blogiem. Według mnie jest to porażka w stylu tej, którą zaserwował nam serwis allegro.pl. Nie zawsze zmienianie dobrze działającego programu na nowy jest dobrym rozwiązaniem...
Teraz może trochę o przyszłej zawartości tego bloga:
Zamierzam tu przenieść najciekawsze wpisy. Przeważać będą rysunki, obrazy, obrazki, oczywiście mojego autorstwa. Może staną się one inspiracją dla kogoś z was, albo przestrogą, mówiąca jak nie powinno się postępować z farbami, ołówkami. Popełniam jeszcze mnóstwo błędów czego nie ukrywam.
Zachęcam również do komentowania. Komentarze są bardzo ważne. Nie zbieram ich po to żeby czuć się wyróżniona, tylko po to aby móc poprawiać i rozwijać, że tak powiem swoją plastykę.
Pozdrawiam, wiwerga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz